Pain in the aaaaaass!

Näe, inte så illa kanske, men har så in i helvetes ont i mina fötter, känns ärligt som att dom håller på att lossna,v näe men allvar i saken, har varit på APU:n idag, och har fått stå på stenhårt betonggolv (ja, stenhårt förklarar saken med tanke på betong) från halv 7 till 4, och mina arbetsskor gör ju det definitivt inte bättre eftersom dom är hårdare än golvet, så jag kan knappt gå nu! Tror jag behöver hålfotsinlägg i mina arbetsskor, helt ärligt.

Skrev inte så mkt igår, gjorde annat som att spela & kolla film mm.
Ville inte se Wallander efter "Hemligheten" eftersom Ola Rapace tog livet av sig i den & strax efter filmsläppet så tog Johanna Sällström livet av sig på riktigt, så jag trodde knappast att Wallander kunde bli bra igen när varken Ola eller Johanna var med, men ack vad fel jag hade, för filmerna som är släppta efter Hemligheten är ju sviiin bra, så det är vad jag ägnat mina kvällar åt, att kolla nyare Wallander.


Kom att tänka på en sak dessutom,
förut trodde jag att det berodde på oss att allt blev som det blev,
men nu med nogare eftertanke så blev det inte så mkt skillnad när jag blev ensam,
sedan om det är för eller nackdel, det är en annan fråga, haha!
Nog om det, ska inte snacka för mycket dåtid, utan nu håller vi oss till nuet, blir bäst!



So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin