Redan torsdag!

Veckorna går så satans fort nu så det är inte sant!
Fick se mina betyg idag och det gjorde mig definitivt inte på dåligt humör iaf.
Har nu lyckats samla på mig 5 VG & 7 G, sedan är det ju fortfarande kurser som inte är klara än, så det får vi betyg på till sommaren, ska bli kul att se hur mkt mer framsteg det blir, för jag satt senast idag och tänkte på det att om jag pluggar jävel nu och verkligen läser på till proven så kan det ju hända att betygen blir kanon, med tanke på att jag inte har behövt anstränga mig så mkt för betygen jag har fixat.

Nog om det,
allting med datorn gick bra igår, men anledningen till att jag inte skrev mer var för att vi hade besök mm, och då hade jag ingen lust att sitta osocial och plocka i datorn.

Nu vill jag att en timme kan gå så jag kan kolla på top model,
förbannat bra och kul faktiskt.



So long,

E.K - Mamma till Alicia

oj, kul :) Det var inte dåligt med så många VG :)

2010-03-11 / 16:19:27
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin